- OBLASTI ZAKÁZKOVÝCH VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ
- MĚKKÉ A ODBORNÉ dovednosti
- Kurzy vedené v ČESKÉM a ANGLICKÉM jazyce
- Kurzy se mohou kombinovat s ON-LINE WEBINÁŘI
Nabídka oblastí těchto programů je pouze rámcová.
Na základě specifických požadavků klienta jsme připraveni vytvořit i další, modifikované semináře.
MANAŽERSKÉ A VŮDCOVSKÉ DOVEDNOSTI
- Leadership – vedení týmů a jejich motivace
Záměrem kurzu je dovést účastníky k pochopení vlivu situačních faktorů na styl vedení lidí ve firmě a k nalezení optimálních způsobů vedení různých typů spolupracovníků, v souladu s jejich motivačním profilem a strukturou jejich schopností. Předpokládaným cílem kurzu je zefektivnit proces vedení lidí jako jednotlivců i skupiny i prostřednictvím koučinku, vyhodnotit možnosti týmového vedení a uplatnit nástroje k jeho širšímu využití. To vše v návaznosti na firemní strategii.
- Práce s emocemi (psychologický a medicínsky aspekt)
Tento kurz učí účastníky definovat a odbourat vnitřní bloky v komunikaci s klientem, nebát se nepříjemného rozhovoru a ´nepředpokládat´. Účastníci se naučí poznat a zvládat vlastní emoce a poznají, jak se tělo dokáže s emocemi vyrovnávat – co umí, neumí, co a jak mu škodí.
- Působení a ovlivňování
Díky absolvování tohoto programu si manažeři uvědomí, že cílem dobrého vedení je vytvořit si moc a vliv jakožto eticky neutrálního nástroje proto, abychom my, naši podřízení, náš útvar i celá organizace by¬li schopni dosahovat stanovených cílů. Vychází z toho, že manažer je manažerem jenom do té míry, do níž je schopen přimět jiné dělat to, co je k pro¬spě¬chu firmy. Práce soudobého manažera navíc vyžaduje součinnost lidí, kteří mu pří¬mo nepodléhají.
- Time management 4. generace a překonání stresu, vedení porad
Dobrý Timemanagement není žádná velká věda, jen je třeba dát všemu správný směr a účelně využívat vlastní možnosti. Výsledkem pak je lepší využívání času, osobní spokojenost a zvládaní stresu.
… a další dle specifikace klienta
SPECIÁLNÍ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
- RODIČOVSKÁ AKADEMIE – Adaptace rodičů po MD/RD
- Mediální komunikace
Tento program je vždy sestaven „na míru“ daného manažera, nebo malé skupiny. Manažer může chtít zlepšit konkrétní věc, aspekt ve svém projevu. Může se jednat o využívání emocí ve svém projevu, o rozvážnější nebo naopak živější projev, lepší neverbální komunikaci, zjednodušení slovního projevu. Další okruhy mohou zahrnout: specifikace médii, tisková zpráva, tisková konference, rozhovor s novinářem, živé, vysílání, PR in emergency, lobbing…
- Moderační a prezentační dovednosti
Hlavním cílem tohoto praktického modulu je rozvinout stávající prezentační dovednosti a osvojit si principy vedení efektivní diskuse – moderační techniky a dále motivovat k případným změnám a sebezdokonalování. Účastníci si osvojí zásady a pravidla pro prezentování sebe, firmy a svého názoru a posílí si jistotu při prezentaci a moderování a při používání prezentační a audiovizuální techniky, přičem odhalí silné a slabé stránky svého prezentačního a moderačního stylu.
- Asertívní komunikace, řešení konfliktů, vyjednávání, mediace
Absolventi tréninku využitím asertivity zvýší efektivitu svého jednání a budou schopni dosahovat většího respektu u svých podřízených, spolupracovníků a dalších komunikačních partnerů, budou získávat jejich souhlas. Účastníci se rovněž naučí jak efektivně předcházet a zvládat konflikty i za pomoci mediace. Součástí bude nacvičení metody zdravého sebeprosazování a prosazování cílů.
… a další dle specifikace klienta
KOUČINK A MENTORING
- Exekutívní koučink
Exekutivní koučink je určen pro vrcholové manažery, poskytuje čas a prostor získat odstup od svých každodenních povinností, udělat si přehled o svých schopnostech a potenciálu, přemýšlet strategicky o svém rozvoji a ujasnit si své profesní cíle. Vrcholoví manažeři budou následně umět uplatňovat prvky koučinku v praxi a tím posilovat svoji schopnost inspirovat a rozvíjet ostatní.
- Rozvoj koučovacích dovedností
Cílem je seznámit se s využitím koučinku a dalších rozvojových metod. Díky semináři účastníci poznají, jak může koučink pomoci v manažerském řízení a následně rozvinou svoje koučovací schopnosti.
- Skupinový koučink
- Interní Mentoring
Jedná se o rychlé a efektivní řešení pro většinu týmů a to zejména, pokud jsou špatně nebo nedostatečně nastavené cíle, procesy, role, vztahy a komunikace v týmu. Díky skupinovému koučinku si členové týmu ujasní a pochopí pracovní styl a preference jednotlivých členů a zvýši odpovědnost, výkonnost a soudržnost týmu. Rovněž se zlepší sdílení informací a řešení problémů.
… a další dle specifikace klienta
TEAMBUILDINGOVÉ AKTIVITY
- Outdoorové teambuildingové aktivity
Cílem tohoto programu je zvýšení efektivity práce týmů, zlepšení týmové atmosféry a interpersonálních vztahů a podpora horizontální a vertikální spolupráce pracovních skupin za pomocí outdoorových teambuildingových technik. Účastníci získají širší povědomí o svých osobnostních předpokladech v otázkách kolektivní spolupráce.
- Indorové teambuildingové aktivity
Cílem tohoto programu je zvýšení efektivity práce týmů, zlepšení týmové atmosféry a interpersonálních vztahů a podpora horizontální a vertikální spolupráce pracovních skupin za pomocí indoorových teambuldingových technik. Účastníci získají širší povědomí o svých osobnostních předpokladech v otázkách kolektivní spolupráce.
… a další dle specifikace klienta
ŘÍZENÍ MARKETINGU A PRODEJE
- Prodejní dovednosti, zákaznický přístup
Hlavním cílem je seznámení se a osvojení si systému prodeje, přičemž důraz se klade na budování důvěry a vztahů se zákazníkem před tlakem a rychlým uzavřením obchodu. Účastnící si rovněž osvojí dovednosti vytvářet vyjednávací strategii podle typu klienta a ujasní si jednotlivé kroky obchodní návštěvy, které vedou k úspěchu v jednání s klientem. Rovněž se naučí zvládnout námitky, jako i postupy věcné, emocionální argumentace.
- Zákaznický přístup a budování vztahu se zákazníky
Účastníci programu se naučí porozumět současnému trhu a zákazníkovi jako klíčovému elementu formování poptávky. Pomocí cvičení poznají komunikační styl zákazníka a budou schopni mu přizpůsobit svůj vlastní tak, aby forma komunikace byla co nejúčinnější. Dále pochopí základy networkingu, jeho zákonitosti, postupy a benefity a naučí se efektivně pracovat se zpětnou vazbou zákazníka ve svůj vlastní prospěch i prospěch celého týmu
- Poradenské / Přesvědčivé vyjednávání a argumentace
Díky školení zvládnou účastníci proces vyjednávání, jeho jednotlivé fáze, kroky, metody a techniky. Účastníci si osvojí dovednosti vytvářet si vyjednávací strategii podle typu klienta a situace. Rovněž budou schopni zvládnout postupy věcné a emocionální argumentace.
- Prodej po telefonu
Hlavními cíly je: osvojit si účinné techniky prodeje po telefonu s různými typy zákazníků, připravit se, umět zaujmout klienta, přesvědčit ho, zvládnout námitku a uzavřít obchod.
- Řízení a koučink prodejních týmů
Kurz dává prostor k osvojení si dovedností potřebných pro úspěšné řízení prodejních týmů a následné zlepšení obchodních výsledků. Významné místo v tomto systému zastávají metody koučinku.
- Spolupráce s vnitřním zákazníkem
Účastníci programu se naučí porozumět principu vnitřního zákazníka – z hlediska jednání, priorit a odpovědnosti a následně dokážou podporovat své kolegy a efektivně spolupracovat s různými typy lidí.
- Cenová strategie a řízení ceny
Kurz umožňuje komplexní náhled na cenovou politiku počínaje stanovením ceny až po její správnou interpretaci.
- Marketingové řízení, strategie a plánování
Cílem je seznámení s aktuálním marketingovým know-how a trendy. Účastníci se naučí identifikovat příležitosti a hrozby u zákazníků a zákaznických segmentů a budou schopni sestavit reálné obchodní a marketingové plány. Kurz rovněž navede účastníky k tomu, jak koncipovat konkrétní marketingovou strategii.
- Vývoj nového produktu/služby
Seminář zlepší schopnosti identifikovat, vytvářet a dále úspěšně řídit nové produkty a služby. Díky semináři budou účastníci schopni zkrátit čas pro uvedení nového výrobku na trh a pochopí „inovační bariéry“.
- Strategické řízení značky
Hlavním posláním tohoto kurzu je naučit se rozumět značce, analyzovat její podstatu a následně navrhnout odpovídající brandovou strategii pro řízenou značku.
… a další dle specifikace klienta
STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ A ŘÍZENÍ ZMĚN
- Vytváření a implementace konkurenční strategie
Tento kurz dává k dispozici nástroje a techniky pro analýzu, které v rozhodující míře napomáhají následné formulaci strategie společnosti. Kurz se rovněž zabývá příslušnými manažerskými dovednostmi a procesy, které jsou nezbytné pro správnou implementaci strategie.
- Moderní metody a techniky řízení
Hlavním cílem je seznámení se s různými typy řízení a organizace firem, včetně jejich kultury. Důraz se klade na inovaci, kreativitu a iniciativu zaměstnanců.
- Projektové řízení a komunikace
Účastníci se seznámí s postupy, metodami a technikami řízení projektů a související komunikace zejména pro potřeby posílení jejich praktického využití při realizaci strategických programů firmy, inovačních a rozvojových programů, zavádění nových produktů a služeb, výrobních programů, transformací a zlepšování procesů. Sjednotí se úroveň znalostí a dovedností klíčových a dalších zainteresovaných zaměstnanců v oblasti projektového řízení a projektové řízení se stane součástí strategického, operačního a organizačního rámce společnosti.
- Řízení změn
Vývoj podnikatelského prostředí vyžaduje trvale připravovat a úspěšně realizovat změny řízení, procesů, organizace, technologie a v neposlední řadě péči a rozvoj lidských zdrojů. Součástí jsou i cílené změny firemní kultury, která podporuje kreativitu, novost, odvahu a flexibilitu při využívání šancí a omezování nebezpečí prostředí s efektivním nasazením všech aktiv organizace – přímá souvislost s celkovou výkonností organizace. Pro tento účel je potřeba zpracovat a analyzovat profil kultury organizace, prověřit její připravenost ke změnám a ovládnout techniky a nástroje řízení změn. Řešení „jak na to“ nabízí právě tento seminář.
- Řešení problémů a rozhodování
Tento modul seznámí účastníky s metodami, jejichž pomocí lze stanovit, zda má rozhodnout jedna osoba, manažer nebo expert, anebo zda je důležitější konsensus a je na místě svěřit řešení týmu. Pokud se přikloníme v daném případě ke druhé možnosti, seznámíme se s několika zásadami a pravidly skupinového rozhodnutí, nástrahami, které v tomto procesu na skupinu číhají, a postupy, které je vhodné volit k dosažení optimálního rozhodnutí
- Krizový management
Cílem kurzu je seznámit účastníky s možnostmi identifikace krizové situace ve firmě a následní aplikací principů, postupů a metod rozhodování dle typu krize pro efektivní řešení vzniklé krize.
- Interkulturální management a komunikace
Cílem semináře je seznámit účastníky s odlišnými dimenzemi jednotlivých národnostních rozdílů a jejich dopadem na manažerskou práci. Seminář prakticky napomůže manažerům, kteří se občas setkávají s těmito situacemi nebo přímo pracují v mezinárodním prostředí, překonat nepříjemné pocity objevující se zejména při působení v „cizím“ prostředí.
- Řízení lidských zdrojů i pro nepersonální manažery
Cílem kurzu je seznámit účastníky se strategií personální práce firmy a možnostmi, které se manažerům nabízejí, dále seznámení s tím, co je náplní personálního řízení v moderním pojetí personalistiky a nácvik potřebných dovedností. Kurz je speciálně zaměřen tak, aby manažeři v maximální míře sami zvládli oblast řízení lidských zdrojů. Součástí může být i právní minimum pokrývající současnou pracovní legislativu.
… a další dle specifikace klienta
ŘÍZENÍ FINANCÍ
- Finanční management, finanční analýzy a controlling pro nefinanční manažery
Hlavním cílem je seznámit pracovníky – manažery s principy finančního řízení v podniku, zejména se přitom zaměřit na problematiku: Vysvětlení pravidla tvorby finančních výkazů a jejich interpretaci pro potřeby finančního manažerského řízení a rozhodování; Poznání metodiky stanovení controllingových ukazatelů, které se používají při investičním rozhodování; Zvládnutí principů tvorby a hodnocení investičních plánů; Pochopení současných přístupů Value Based Managementu. Manažeři se naučí využívat výsledky finančních analýz a controllingu v každodenním manažerském řízení a rozhodování.
- Úspěšná organizace pohledávek
Díky kurzu se účastníci naučí efektivní kontrole dlužníků, čímž se předchází vymáhání pohledávek a rovněž se dozvědí, jaká je časová a nákladová náročnost spojená s kontrolou dlužníků a s vedením jejich evidence. Pozornost bude věnována zabezpečení likvidity společnosti.
- Řízení rizik
Účastníci programu získají ucelený přehled v oblasti řízení rizik se specifikací na oblast, ve které podnikají.
… a další dle specifikace klienta
ŘÍZENÍ NÁKUPU A LOGISTIKA
- Nákupčí dovednosti, efektivní techniky vyjednávání
Hlavním cílem je zdokonalit nákupčí dovednosti tak, aby nákupčí byli schopni vytvářet a uzavírat hodnotné a udržitelné dohody podle strategických záměrů organizace. Díky výcviku budou mít nákupčí proces nákupu a vyjednávání pod kontrolou a budou umět situaci správně využít.
- Analýza dodavatelských cen a ´obrana´ ceny
Seminář výrazně zlepší analytické schopnosti účastníků a naučí je efektivně argumentovat při vyjednávání s dodavateli o cenových parametrech.
- Základy logistiky
Hlavním cílem semináře je orientovat se v širší oblasti logistiky, poznat možnosti jejího uplatnění a využití a dokázat dále optimalizovat logistické řetězce.
… a další dle specifikace klienta
ŘÍZENÍ KVALITY A VÝROBY
- Procesní řízení
Hlavním cílem je vysvětlení analýzy procesů a postupu práce a vytvoření procesních diagramů (flowchartů) vybraných procesů (AS-IS situace). Účastníci si ujasní smysl procesů, jejich přesné vymezení a stanovení úrovně detail. Seznámí se s myšlenkovou mapou daného procesu a s významem procesního diagramu.
- Řízení kvality
Seminář seznámí účastníky s filozofií a základními pojmy systému řízení kvality, jako i s přístupy a metodami, jimiž je možno řešit problémy kvality. Účastníci se rovněž obeznámí s cestami neustálého zlepšování kvality.
- Řízení výroby a provozu
Tento kurz dává náhled na fungování, kontrolu a zlepšování výroby a provozu v podniku.
- Štíhlá výroba
Seminář objasní proces realizace projektu štíhlé výroby a vysvětlí, jak se díky odstraňování plýtvání a správnému řízení výroby a dodávek produktů vytváří podmínky pro produktivní práci na pracovišti a plní požadavky zákazníků.
… a další dle specifikace klienta
ODBORNÉ A TECHNICKÉ KURZY